ASICS x KLM

ASICS advertentie voor KLM 100 jaar

‘De tijd vliegt’… KLM bestaat op 7 oktober 2019 honderd jaar. Het Japanse sportmerk ASICS is partner van KLM. Om de honderdste verjaardag met KLM te vieren ontwerpt ASICS een speciale limited edition hardloopschoen. Het model, de ASICS/KLM100 is vormgegeven in KLM-blauw en voorzien van een oranje touch. Hardlopen is niet alleen leuk en gezond, maar ook een uitstekende manier om de wereld te ontdekken. En met de KLM100 schoen ligt de wereld aan je voeten. Letterlijk, want de linker- en rechter binnenzool zijn bedrukt met een wereldkaart design. De twee helften vormen samen een complete kaart. Maradona doet de fotoshoot met een prachtige stewardess en ontwerpt de advertentie. De advertentie wordt als spread geplaatst in de ‘KLM 100 jaar’ Special in de zaterdag-Telegraaf.

‘Time flies on ASICS’…